Aankomst Curacao en Bonaire - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Eline Bont - WaarBenJij.nu Aankomst Curacao en Bonaire - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Eline Bont - WaarBenJij.nu

Aankomst Curacao en Bonaire

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

21 Juni 2023 | Bonaire, Kralendijk

Na een vlucht van ruim 9uur ben ik geland op Curacao. Hier moesten we 1,5 uur het vliegtuig uit om deze van nieuwe kerosine en catering te voldoen en schoon te maken. Daarna weer rap het vliegtuig in om 13 minuten later op Flamingo Airport te arriveren op Bobaire. Of het mooi is, heb ik nog niet gezien omdat het hier om half 8 's avonds al donker is. Dat ontdekken we morgen dus...

Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen door de Nederlandse eigenaar Martijn van appartementen complex All Seasons. Hij schonk een drankje en we hebben heerlijk gekletst. Hij bracht me naar het appartement en had even tevoren de huisregels uitgelegd. Morgen geeft hij uitleg over Bonaire en de highlights.

Hier is het nu 22uur lokale tijd, dus deze meid gaat proberen een tukkie te doen.


  • 21 Juni 2023 - 04:08

    Agnieszka Wrzalinska :

    Slaap lekker Eline.

    Agnieszka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Ik ben praktijkverpleegkundige en moeder van 2 schatten van kids Jins en Pip en gelukkig getrouwd met Alex. Waarom ga ik dan alleen op reis: na ruim een jaar long-covid patiënt te zijn neemt de behoefte aan zon toe. Neem daarbij de pittige periode rondom het ziek zijn van broer, wat maakt dat ik graag een week tot mezelf wil komen. Mijn gezin bestaat uit fijne mensen maar ze kunnen niet wennen aan nieuwe vakantieplekken en daarom geven ze mij de ruimte om alleen te gaan.

Actief sinds 14 Juni 2023
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 2944

Voorgaande reizen:

14 Juni 2023 - 31 December 2023

Mijn eerste reis

Landen bezocht: