Dag 8: Afscheid nemen en nieuwe herinneringen dele - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Eline Bont - WaarBenJij.nu Dag 8: Afscheid nemen en nieuwe herinneringen dele - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Eline Bont - WaarBenJij.nu

Dag 8: Afscheid nemen en nieuwe herinneringen dele

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

28 Juni 2023 | Bonaire, Kralendijk

Op dit moment is het bijna 19.30uur lokale tijd,3.30uur Nederlandse tijd en zit ik te wachten bij de gate op het Bonaire International Airport, ookwel Flamingo Airport genoemd. Mijn vliegtuig vertrekt over een uur en dan land ik over een kleine 10uur weer in Nederland.

Vandaag heb ik na het ontbijt weer gebeld met het thuisfront. De kids zijn blij dat ik morgen weer thuis kom. Daarna ben ik na de middag op pad gegaan voor souvenirs. En ik ben voor iedereen geslaagd. Wat het is geworden, vertel ik niet dat zien ze morgen. De foto ervan volgt dus nog...

Daarna op zoek naar de fat dog. Een foodyruck die bekend staat om de lekkerste taco's gevuld met slowcooked Meat. Helaas stond deze niet op de plek waar hij altijd staat, dus op zoek naar wat anders. Het was tenslotte al 16uur. Het werd dit keer Karels Beach Bar. Ik koos een Tuna Steak Burger met friet. Gewoon wat je zegt, een medium gebakken tonijnbiefstuk op een lekker broodje met sla, tomaat, komkommer etc en mogelijkheid om zelf ketchup en mayonaise erop te doen. Helaas had ik ruzie met een paar duiven, die mijn bord als van hen zagen. Helaas hadden zij pech.

Daarna terug naar de kamer, douchen en koffer inpakken. Het grootste drama werd werkelijkheid want de transfer was veel te vroeg en ik kreeg natuurlijk mijn koffer niet dicht. Dus wat extra eten en drinken maar achter gelaten. En met hulp van Martijn toch mijn koffer dicht gekregen. Rest snel in rugzak. 1 blik achterom en toen ging de deur dicht. Snel uitchecken en door naar de transfer van de luchthaven. Daar inchecken door de douane en nu mijn laatste dollars verbrast aan een ananassapje en om in de sfeer te blijven neem ik er nog 1 mee het vliegtuig in om te delen thuis. Nog even en ik mag mijn man en kids weer in mijn armen sluiten. Tot zo lieffies...

• 28 Juni 2023 - 07:38

• 28 Juni 2023 - 17:47

Gerrie:

Ha eline

Fijn dat je t goed hebt gehad. Welkom thuis. Was leuk om je verslag te lezen