Dag 3: de man met de hamer, ookwel jetlag! - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Eline Bont - WaarBenJij.nu Dag 3: de man met de hamer, ookwel jetlag! - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Eline Bont - WaarBenJij.nu

Dag 3: de man met de hamer, ookwel jetlag!

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Eline

23 Juni 2023 | Bonaire, Kralendijk

Kort en bondig, een echte K-dag. Heerlijk geslapen frisse douche, fantastisch ontbijt. Martin had speciaal voor mij lactosevrije melk gehaald voor de ontbijtgerechten, dus vandaag heerlijke American pancakes bij de broodje

Tijdens ontbijt met Brigitte gesproken. Ze wil morgen naar de slavenhuisjes en vroeg of ik mee wil want dat ligt dichtbij de zoutpannen waar flamingo's te spotten zijn. Daarna naar Sorbonne een tropische strandclub waar veel surfers zijn omdat het aan de oostkant van het eiland ligt. Morgenochtend 8uur ontbijt en dan op pad.

Dan kan ik vandaag mooi het centrum in en daarna het zwembad induiken. Vanavond eens een lokale Surinaamse-Chinees ontdekken om te gaan eten.

Bij thuiskomt val ik meteen op bed in slaap van de oververmoeidheid en slaap bijna 2 uur. Oeps snel het thuisfront gebeld en daarna toch maar gaan zwemmen. Voor het avondeten het centrum nog kort in geweest en daarna hapje gegeten en met volle buik naar huis. Uitbuiken bij de tv.

Helaas ben ik op pad geweest zonder telefoon dus foto's houden jullie nog tegoed.

Morgen een druk programma dus vroeg naar bed op vroeg op.


  • 23 Juni 2023 - 06:22

    Bianca :

    Leuk om je belevenissen te lezen Eline.

    Genieten en uitrusten [e-1f31e]

    Nog heel veel plezier


  • 23 Juni 2023 - 09:24

    Trudy:

    klinkt goed Eline!! Nog een hele fijne tijd op Bonaire


  • 23 Juni 2023 - 13:19

    Ans:

    Geniet ze [e-1f60e][e-1f60e]


  • 23 Juni 2023 - 20:50

    Silvia Van Dijk :

    Lekker ervan genieten op bonaire ..en even heerlijk kunnen onthaasten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Ik ben praktijkverpleegkundige en moeder van 2 schatten van kids Jins en Pip en gelukkig getrouwd met Alex. Waarom ga ik dan alleen op reis: na ruim een jaar long-covid patiënt te zijn neemt de behoefte aan zon toe. Neem daarbij de pittige periode rondom het ziek zijn van broer, wat maakt dat ik graag een week tot mezelf wil komen. Mijn gezin bestaat uit fijne mensen maar ze kunnen niet wennen aan nieuwe vakantieplekken en daarom geven ze mij de ruimte om alleen te gaan.

Actief sinds 14 Juni 2023
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 2945

Voorgaande reizen:

14 Juni 2023 - 31 December 2023

Mijn eerste reis

Landen bezocht: